torstai 5. maaliskuuta 2009

Synttärihumua

Täytin 40 tuossa hiihtolomaviikolla ja mulla olikin ihana aamu kun sain availla paljon paketteja synttäriswapista!
Tietenkin mulla kävi yksi pieni kämmi.. en siis huomannut kuvata korttia lahjan kanssa, vaan ne oli vieressä pinossa... muutamassa ei korttia ollutkaan ja mies mokoma ehti siivousintoisena viedä kuoret roskiin..ääks!

Osasta muistan keneltä ne olivat ja osasta ei sitten ole mitään havaintoa :P
Mutta kaikille OIKEIN ISOT kiitokset!!!
Ja nyt kuvia katsomaan:


(Nämä muistan, koska ovat meidän Saaralta... ovat karkkeja sinne Weasleyn poikien kauppaan ja noista torvista tulee sinne sellaisia ihme väkkyröitä, saavat vielä jalat. Annoin lapselle armoa, kun on ollut kova koekausi päällä)








Näistä vadelmista piti ottaa oikein lähikuva, niin upeita ovat!










3 kommenttia:

  1. Oli näemmä minun kortti ihan oikeassa kohdassa. Sipulipussissa on muuten oikeita sipuleita: krysanteemin sipuleita eli voivat alkaa itää :-)

    VastaaPoista
  2. Ylimmäisessä kuvassa on minun pakettini. :D
    Ajatukseni pakettia laittaessa oli, että voisit käyttää tavaroita projekteissasi. Valokuva voisi olla Marylle ja vihermatsku hänen puutarhaan, pikkukirjat voisi sopia Weasleyn kauppaan kansien värityksen takia, tyynyt käsityökauppaan, lasipurkki myös Weasleylleille (sisällön voit vaihtaa jos pinkki ei oikein käy :).
    Lämpimät onnittelut vielä näin jälkikäteen!

    VastaaPoista
  3. Alimmaiseen kuvaan on tullut minun tekemäni ruskea kylpytakki, pyyhkeet ja huopakassi, jossa on pipo ja kaulaliina. Oma pakettini oli ylemäpänä.
    - jaana -

    VastaaPoista